אהבתם?
שתפו!

ישבנו ובחרנו: מתנות החג השוות ביותר

"מה קונים לחג?", אין ישראלי שלא נאבק בשאלה הזאת בתחילת כל תקופת חגים. עוד פעם חולצה? עוד פעם משהו חמוד לבית? לא הפעם! יש לנו חמש מתנות מקוריות שיעלו חיוך על הפנים של כל אחד.

moreweb
03/09/2013

תקופה החגים מגיעה אלינו ואיתה שתי השאלות הפופולאריות ביותר "מה לקנות?" ו"מתי אני אמצא זמן ללכת לחפש מתנה?" למזלנו, המסחר האלקטרוני הוא אחד הדברים החמים כרגע, מה שאומר שהאפשרויות ל"מה לקנות" הן בלתי מוגבלות והתשובה ל"מתי אני אמצא זמן ללכת לקנות מתנות" היא "מתי שבא לך".

את רוב הקניות אפשר לעשות בימינו מבלי לזוז מכיסא המשרד, כורסת הטלוויזיה בבית או אפילו משיטוט אונליין עם הלפטופ במיטה חצי שעה לפני השינה. קניית מתנות מעולם לא הייתה קלה יותר.

 

בשבוע שעבר בישיבת צוות השבועית התחלנו לנסות ולהעלות רעיונות לגבי איחולי החג. מכיוון שבשנה שעברה בנינו ברכה מיוחדת ב-HTML5, החלטנו השנה לוותר על השחצנות הטכנולוגית ולתת לחברים שלנו משהו ללכת איתו הביתה.

 

אז בקשנו מכולם לקחת כמה ימים ולמצוא את המתנה הכי מקורית שהם היו רוצים לקבל בחג. אחרי שבוע של נבירות ברשת, חזרנו עם 5 מתנות שגרמו לנו לחייך ואנחנו מקווים שגם לכם!

 

5 מתנות שהיינו רוצים לקבל לחג:

 

1. למכורים - גרבי Candy Crush

הגיע הזמן להתוודות, גם אנחנו לא מסוגלים להוריד את האצבעות מהאייפד והאייפון. גם אנחנו שולחים הזמנות הזויות לחברים שלנו כשנגמרים לנו החיים באמצע הלילה. לידיים שלנו יש את האייפד ועכשיו לרגליים שלנו יש גרביים תואמות. גרבי קנדי קראש במהדורה מיוחדת! מי קונה לי?

 

 

 

2. להיפסטרים - מצלמת פולארויד....לאייפון

לפעמים אתם עוצרים וחושבים איזה כיף יכול היה להיות להדפיס את התמונות והרגעים היפים שצילמתם לאינסטגרם מבלי לאבד את הקסם של הפילטרים? Impossible עושים את הבלתי אפשרי ומחברים בין האייפון שלכם למצלמת פולארויד לחווית הוינטאג' האולטימטיבית. הפרוייקט כולו מומן דרך קיקסטארטר ומעכשיו תוכלו לקנות את המצלמה (כולל פילם מיוחד למצלמות פולארויד) ולהדפיס את התמונות בבית. לחיצת כפתור, עשרים דקות המתנה והתמונה מוכנה. ככה היו עושים את זה פעם.

 

 

 

 

3. ליצירתיים - מדבקות לשקע

כמה פעמים הסתכלתם על השקעים בבית שלכם וחשבתם לעצמכם כמה יפה השקע יכול היה להיות עם שפם, או כובע יפה. כל פעם? גם אנחנו! אם תכנסו לחנות של Creative Outlet Shop ב-Etsy תוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות בעזרת מדבקות כיפיות ויצירתיות לשקעים. אצלנו המשרד מלא בפרצופי שקעים, ועכשיו גם אתם יכולים להזמין כאלו.

 

 

 

 

4. למי שמכיר בגיק הפנימי שבו - מהדורת Start Wars מיוחדת של Xbox 360

כל אחד מאיתנו הוא (לפחות) קצת גיק בלב. ככאלו, לכולנו יש מקום בלב עבור סרטי Star Wars השונים. כן, אפילו השלושה האחרונים. אם אתם מרגישים שאתם לא מבטאים מספיק את האהבה שלכם לסאגה המפורסמת ל- Xbox 360 יש את הפתרון המושלם עבורכם. מדובר במהדורה מיוחדת של קונסולת המשחקים שמעוצבת במיוחד עבור חובבי הסרטים. ה- Xbox עצמו מעוצב בצורת R2D2 עם סאונדים ייחודיים מתוך סדרת הסרטים וסט שלטי שליטה מעוצבים.

 

 

 

 

 

5. למטיילים - PowerPot

 האם אי פעם דמיינתם שתוכלו לטעון את האייפון שלכם בזמן שאתם מבשלים מרק ביער? אז מישהו לקח את הפנטזיה המטורפת הזו והפך אותה למציאות בשם PowerPot. המוצר הזה, מוזר ככל שישמע פועל בצורה מופלאה. שימו מים בסיר ותתחילו לחמם אותם על הכיריים או על גזייה וחברו את הכבל. הסיר יספק לכם אנרגיה של 5W כדי לטעון כל מכשיר שמתחבר ב - USB. אם אתם יוצאים לטיול ופוחדים להיתקע בלי סוללה, מדובר על המתנה הכי טובה בעולם עבורכם. 

 

 

 

 

משנה לשנה לקנות מתנות מקוריות לחג הופך להיות קשה יותר ויותר. אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם לרענן את המחשבה ולחשוב על רעיונות מגניבים שישמחו את המשפחה והחברים שלכם. אם בא לכם, אתם מוזמנים לשתף בתגובות - המתנה הכי מקורית שקיבלתם או נתתם? 

 

בינתיים, שיהיה לכולם חג שמח ושנה טובה!


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך