אהבתם?
שתפו!

איך לבחור חברת מיתוג עסקי

אילו שאלות נכון לשאול כשבוחרים ספק למיתוג העסק?

moreweb
29/01/2018

כמה עולה מיתוג עסקי? כמה יעלה לי לעשות לוגו? למה שאני אשלם מחיר גבוה על המיתוג כשאני יכול לעשות לוגו ב499 ₪?


המשותף לכל השאלות לעיל, הוא העובדה שהן כולן שאלות מצוינות אבל לא נכונות. שאלות אלו מתמקדות בראייה לטווח קצר ולא בראייה עסקית מוכוונת טווח ארוך, שתסייע לעסק להגדיל את הכנסותיו בעתיד. לא שאנחנו חושבים שהמחיר אינו חשוב - אך זוהי בוודאי לא השאלה הראשונה שעליכם לשאול.

 

מבולבלים? בואו נעשה סדר על הנושא מיתוג


רוב בעלי העסקים שמחפשים מיתוג עסקי למיזם שלהם, מחפשים לבנות שפה עיצובית ומיתוגית לעסק בהקמה. כמו בניין, יסודות לעסק בונים פעם אחת, ובונים אותם כמו שצריך.


המיתוג של החברה שלכם, בין אם מדובר בבחירת הפונט, הצבעים והלוגו, ובין אם מדובר בסלוגן, בבניית האתר ובנראות של המדיה החברתית שלכם - היא בעלת השפעה עצומה על האופן שבו קהל הלקוחות יתפוס אתכם.

 

חשיבות הרושם במותג קריטי מאוד

 

בעולם המהיר וחסר הרחמים של היום, יש לכם 3 שניות גג לעשות רושם על הלקוח הפוטנציאלי שלכם.
הצרכנים היום הם חסרי סבלנות, ביקורתיים וצינים מאוד כלפי מותגים. אחת מהדרכים היעילות ביותר להפחית את הציניות ולחבר את הצרכן למותג שלכם, היא שפה מיתוגית מושכת ומדויקת לכן החשיבות של בחירת הספק הנכון לעבודה על מיתוג עסקי לעסק שלך.


שפה עיצובית ברמה נמוכה ובקו פשוט, משדרת ללקוח ערכים שסביר להניח שתרצו שלא יקושרו למותג שלכם. לעומת זאת, שפה עיצובית נכונה ומדויקת לקהל היעד שלכם תעשה על הלקוח רושם ראשוני איכותי, תעלה את הסיכוי לזכירות של המותג שלכם ותגדיל את הסיכוי שאותו לקוח ייכנס לאתר החברה או למדיה החברתית שלכם. לכן, שאלות שמתחילות בכמה עולה ומה המחיר הם פשוט שאלות לא נכונות.

 

בואו ניקח דוגמא למקרה חשוב במיתוג

 

נניח ואתם מחליטים לצאת למסעדה עם משפחה. אתם מגיעים למתחם שרונה בתל אביב ורואים מולכם מגוון של מסעדות שונות, בסוגים שונים ועם תפריטים שונים. נניח שהחלטתם לאכול אוכל אסייתי ויש שתי מסעדות שעונות לקריטריון הזה.
לאילו מהן תכנסו? באיזה מסעדה תבחרו לבלות את הערב המשפחתי שלכם? האם נראות טובה ומושכת יותר של אחת המסעדות, תסייע לכם להתגבר על פער מחירים של 10-20 אחוזים לעומת המסעדה השנייה?

שאלות אלו הן שאלות קריטיות כי הן חלק ממאות גורמים שונים שחולפים בתת המודע שלנו ומסייעים לנו לקבל החלטה באיזה מותג לבחור.

 

 

אז מה כן שואלים לפני שבוחרים ספק למיתוג עסקי


1. מי המשרד ממנו אתם מקבלים את ההצעה?
2. מהי רמת הניסיון שלהם בבניית מותגים חדשים וחידוש מותגים?
3. מהי הנראות של המשרד שאתם רוצים לשכור?
4. האם תיק העבודות שלהם מגוון ויצירתי?
5. האם יש חיבור חיובי בינכם לבין האדם שיושב מולכם?
6. איך עובד התהליך של המיתוג?
7. מה התוצרים שיתקבלו בסוף תהליך המיתוג?

 

שאלות אלו הן קריטיות על מנת לקבל החלטה מושכלת ולבחור את המשרד הנכון שילווה את תהליך המיתוג שלכם.
מיתוג נכון שקול להנחת יסודות מוצקים וחזקים לבניין, מבצעים את זה בהתחלה, ברמת פיקוח גבוהה ובדיוק מירבי, וכך אפשר לבנות בניין שעומד איתן ויציב.

 

לסיכום


השקיעו מחשבה ומאמצים בבחירת המשרד הנכון שילווה את פעילות בניית המותג שלכם והקפידו על שאלת השאלות הנכונות.

 

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך