אהבתם?
שתפו!

בניית אתרי אינטרנט

בעולם של היום, לכל עסק ולכל שירות, אתר אינטרנט הוא בגדר חובה. במאמר זה נדון ביתרונות בהחזקה של אתר אינטרנט לעסק.

moreweb
07/08/2016

העולם הטכנולוגי לא מפסיק להתקדם, וכך גם עולם האינטרנט. אם פעם, אתרי האינטרנט היו רק עמודים סטטיים וחסרי חיים, היום בזכות התקדמות גדולה מאוד, העמודים הינם דינאמיים ומלאי חיות. בנוסף, עסקים אשר מחזקים אתרי אינטרנט ודואגים לתחזקם ולקדמם, זוכים ביותר ביקורים ממשתמשים שהם לקוחות פוטנציאלים וכך מגדילים את סיכוייהם להיות רווחיים.


אז למה חשוב להחזיק אתר אינטרנט? כיום, כבר אין ספר טלפונים ענק, ואם נרצה לחפש בעל מקצוע, נחפש אותו במנוע החיפוש. האתרים שנמצאים מתאימים ביותר, ובנוסף אלו אשר מקודמים, מגיעים לתחילת הרשימה. אלו האתרים שימשכו את רוב המשתמשים, ולכן הסיכוי שלהם להרוויח יותר, גדל בצורה משמעותית. אתר אינטרנט הוא גם הפנים של העסק בעולם הווירטואלי, הוא משמש כמקור מידע על העסק, אפשר בעזרת טכנולוגיות ופיצ'רים להוסיף לאתר גם אופציה של חנות - כלומר שתהא אפשרות לבצע רכישות והאתר הוא זה שמזמין את המשתמש לצאת מהעולם הווירטואלי אל העולם האמיתי לבקר בעסק.


היום, קיימים המון טכנולוגיות אשר הופכות את אתר האינטרנט לחי ודינאמי, בין אם זה ספריות שלמות שנועדו לתת למשתמש אינטראקציה יותר טובה, או בין אם זה טכנולוגיות שמשלבות בין הסמארטפונים שלנו עם אתרי אינטרנט כך שנוכל לגלוש באתר בצורה מותאמת לסמארטפון. בניית אתרי אינטרנט היום הפכה להיות ממש אומנות, הרבה בזכות התקדמות טכנולוגית והוספה של אפשריות עיצוב של היו פעם, ולכן אפשר לעצב את האתר בצורה שתמשוך את העין ותוסיף אלמנטים של חיות באתר.


מבחינה של מסחר באינטרנט, עם התקדמות הטכנולוגיה יותר בטוח לבצע עסקאות, כמובן אם שומרים על כל אמצעי הבטיחות, וכאשר עסק הרוצה לעבוד גם ברשת, הוא יכול גם לבנות אתר שהוא גם חנות מקוונת. דבר זה מוסיף עוד פלח לקוחות שיכול להיות שלא היו נכנסים לעסק במציאות, בין אם זה עיניין של מיקום, או זמן. אין ספק, שאתר אינטרנט יכול רק להועיל לעסק ולתרום לו בכך שהעסק יכול להגדיל את פלח הלקוחות שלו.


כאשר בונים אתר אינטרנט יש לשמור על כמה עקרונות :


1. גישה - נרצה שהגישה והשימוש באתר יהיו כמו שיותר נוחים למשתמש. נזכור - כאשר הפעולה הופכת להיות מסובכת, סביר שהמשתמש יתייאש ויעזוב.


2. דינאמיות - אתר שיהיה משמעם ולא נעים, לא ימשוך לקוחות. דבר זה מפספס את העיקר בלהחזיק אתר אינטרנט.


3. חדשניות - אתר צריך להתמיד להשתדרג ולהשתנות עם שינויי הטכנולוגיה ולהמשיך להיות בקו ראשון עם השינויים והחדשנויות ולא לעמוד מאחור.


לסיכום, אתר אינטרנט - אם הוא בנוי נכון, יכול רק להועיל לעסק, ולעזור לו להרחיב את מעגל הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות.


מאמר בחסות חברת ווב.אי.די - www.webid.co.il


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך