אהבתם?
שתפו!

באילו מקרים מעבדת שירות למחשבים תעזור לנו?

בסרטוני עשה זאת בעצמך ביוטיוב אנחנו יכולים למצוא הכל, מכל טוב. את כל המדריכים וההסברים לכל תקלה ולכל מה שאנחנו רוצים, ולמרבה הצער גם לתיקון מחשבים, חומרה או תוכנה כאחד. אז מתי באמת נצטרך טכנאי מחשבים? היכנסו לכאן

moreweb
17/08/2016

יוטיוב זאת בדיוק הבעיה שבגללה מעבדת שירות למחשבים נתקלת בתוצאות הניסיונות העצמאיים האלה לתיקון בתכיפות גוברת, ובכל זאת עושים בה את מרב המאמצים לנסות לפתור בעיות. הרצון לחסוך זמן וטרחה גורם ללא מעטים לנסות מדריכים כאלה כדי לראות אם הם יכולים לבדוק בעצמם למה המסך לא נדלק כשזה לא קשור לחיבורים רופפים, או למה התוכנה כבר לא עובדת כמו שצריך והכל אטי או נעלם לכם מהדסקטופ. על בעיות מכניות אין כבר מה לדבר. אנשים גוררים מצבים לא תקינים של מחשבים למרות שהם יודעים שזה רק מזיק לחלקים הפנימיים של מחשבים ובכל זאת מסרבים להיפרד מהמחשב לכמה ימים כדי להפקיד אותו אצל טכנאי מעבדת השירות למחשבים ולקבל אותו תקין ופעול כהלכה.


מתי למסור מחשב לתיקון?


ראשית, אם הוא פשוט מסרב להידלק וניסיתם לבדוק את החיבורים והכפתורים שמפעילים את המסך. יש כמובן הבדל בין מחשבים נייחים לניידים, כאשר בנייחים יש יורת סבירות שהחיבורים מאחור התרופפו ובניידים הסבירות היא שהטלטול הגובר או מכה שלא הרגשתם בה השביתה את המחשב. אם שום דבר לא עזר למרות ניסיונות ההדלקה והפעלה של המחשב, אל תמשיכו לנסות לבד. הביאו את הנייד למעבדת השירות למחשבים בהקדם משום שזה לא יפעל בדרך נס. במקרה של מחשב נייח, התקשרו לטכנאי מעבדת שירות למחשבים כדי לקבל ממנו הנחיות ולהבין ממנו איזה חלק בדיוק יש להביא למעבדה לתיקון. אחרי הדרכה שלו תדעו יותר טוב היכן מרוכזת התקלה.


ניקוי המחשב במעבדת שירות למחשבים


מחשב אפשר וציריך לנקות בשתי דרכים, אבל לפחות א מהן רק טכנאי של מעבדת שירות למחשבים יכול לעשות. הניקוי של המאוורר בפנים ושל כל החלקים הפנימיים של מחשב מאבק שמצטבר וחונק את המפוחים העדינים שמנסים לקרר את הליבה חייב להיעשות על ידי מקצוען ובתדירות קבועה. אחר. כל החלקים העדינים יפסיקו לעבוד בגלל האבק שמכסה אותם וסותם גם את האוורור. ניקוי מחשב מתוכנות זדוניות ווירוסים הוא עוד ניקוי שרק טכנאי במעבדת השירות למחשבים חייב לעשות במקום לתת לחאפרים למיניהם לטפל בכך. לא זו בלבד שהם לא תמיד יידעו להתמודד עם זה, אלא שהם גם יגרמו לנזק נוסף כאשר ינסו לשחזר קבצים שנפגמו בגלל הווירוסים והתוכנות הזדוניות, כמו רוגלות למיניהן.


החלפת חלקים במחשבים


בניידים זה קורה לא מעט, אבל גם בניידים יש חלקים שצריך להחליף מדי פעם, כמו כונן או כרטיסים למיניהם. בניידים אפשר להחליף גם את המסך וגם את המקלדת אבל זה משהו שרק טכנאי מעבדת מחשבים חייב לעשות. הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מהחלפה לא אחראית ולא מקצועית ברור ובלתי הפיך לרוב.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך