אהבתם?
שתפו!

בלוג עסקי באתר

מדוע חשוב לפתוח בלוג עסקי בתוך האתר אינטרנט שלכם?

moreweb
17/05/2017

כיום גם אתר אינטרנט מעוצב הממוקם בראש תוצאות החיפוש אינו מבטיח המרה של גולשים ללקוחות, מסתבר ששיטות השיווק המסורתיות הכוללות באנרים ומודעות טקסט בתשלום אינן אפקטיביות היות ורוב הגולשים מתעלמים מפרסום ישיר.
לפני כמה שנים חלה עלייה גדולה מאוד בבלוגים באינטרנט, וזאת מכיוון שהרבה חברות מציעות פתיחת בלוג בחינם, המשווקים הדיגיטליים ראו את הפוטנציאל של הכלי הזה והפכו אותו לפרסום מוסתר. בלי לדחוף לגולשים מודעות בכוח, אלה בכתיבת תוכן, כמו המלצות, חוויות, סיפורים וכו'.


רובנו מסתמכים בהחלטת הרכישה על המלצות ברשתות חברתיות, כתבות בבלוגים, הפניות בפורומים, דעות בטוקבקים וכד'. לפיכך שיווק יעיל באינטרנט הינו שיווק-שיחה בו המוצר התקשורתי ביותר ובעל הסיפור המרתק ביותר הוא זה שיזכה לתשומת.

 

מה מטרת הבלוג העסקי?

 

הבלוג מאפשר התייחסות אישית מבכירים בעסק. הוא מחזק את אמינות העסק ומעודד תקשורת כנה ללא העמדת פנים או התנשאות. בנוסף משמש הבלוג העסקי למטרות שיווק, מיתוג ויחסי ציבור. מה הכוונה לשיווק? כולנו מכירים את הקידום האורגני, וכדי לקדם אתר אורגני עם הרבה תוכן, האפשרות הכי טובה שעומדת בפנינו היא כתיבת תוכן, הכוונה למאמרים. מאמרים שיווקים שמכוונים למילות מפתח מסוימות, מאמר טוב עם עריכת SEO טובה יכול להגיע למקומות הראשונים של גוגל כמעט ללא בעיה.

 

ומה לגבי אתר אינטרנט וניוזלטרים?

 

אתרי אינטרנט וניוזלטרים אינם מתאימים למטרה זו היות והם מדיומים תדמיתיים המשמשים להצגת מידע ואין באפשרותם להתייחס לתגובות הלקוחות, מבחינה זו הבלוג משלים אותם. השימוש של ניוזלטר הוא כדי לעשות סוג של חיבור בין העסק ללקוח קיים או לקוח פוטנציאל. אין שום קשר לכתיבת מאמרים בבלוג.

 

האם כל עסק צריך בלוג?

 

ממש לא. ראוי שיהיה לעסק בלוג רק במידה והוא משתלב באסטרטגיית השיווק הכוללת. לפני הקמת הבלוג צריך לבדוק את המוכנות של העסק לתקשורת ישירה וכנה עם הלקוח. הבלוג אמור לשתף במידע מזווית אישית, הוא לא נועד למחזר חומרי שיווק ישנים, לשמש כלי לפרסום אישי ואינו יכול לחפות על מוצר גרוע או על חוסר מחוייבות ללקוח.

 

כיצד בונים בלוג עסקי?


הבלוג משמש כלי שיווקי מעולה והוא מעולה לקידום אתרים בגוגל - בתנאי שהוא מתוכנן ומבוצע באופן הנכון: יש צורך להציב מטרות ולתכנן את מבנה הבלוג, למנות את אנשי התוכן ולקבוע את אופי הכתיבה. להחליט על הפלטפורמה המתאימה, לעצב את הבלוג, לקדם אותו במדיה החברתית ועוד. בניית בלוג על ידי מקצוענים מעניקה את הכלים הדרושים להצלחה, ביצוע חובבני יביא לתוצאות הפוכות ולפגיעה בתדמית הארגון.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך