אהבתם?
שתפו!

טיפים להקמת עסק ווירטואלי בקלות

לפני שאתם מקימים עסק וירטואלי, קראו את המאמר וקבלו טיפים שיעזרו לכם בהקמתו

moreweb
04/10/2017

היום, בעידן האינטרנט בו אנו חיים, כבר אין צורך לשכור משרד גדול ולהשקיע סכומי כסף עצומים בעיצוב המקום ובתשתיות בכדי למכור מוצרים. כל אחד יכול להקים עסק וירטואלי עם שירות משלוחים יעיל ואתר מעוצב וידידותי לגולשים.

 

כדי להגשים חלום ולהקים עסק וירטואלי יש לדאוג להסדרת ענייני הביורוקרטיה כמו רישום עסק חדש ברשויות המס, פתיחת חשבון בנק מתאים לעסק וירטואלי וכדומה. בנוסף יש לדאוג להקמת אתר מעוצב ונגיש, לשיווק יעיל על מנת לחשוף את העסק לקהל הלקוחות רב, לבחור שירותי סליקה, לדאוג לצילום מקצועי של המוצרים, לתכנים רלוונטיים לקידום המכירות באתר ויש ולהקמת מערך יעיל וזמין של שירות לקוחות.

 

בחירת מסגרת פעילות עסקית

כל הקמת עסק, בין אם פותחים עסק וירטואלי או רגיל, כרוכה בחששות ובלבטים רבים. יש להחליט על מסגרת הפעילות העסקית על מנת להקים חברה כחוק, ברוב המקרים יש לרשום את העסק הווירטואלי כעוסק מורשה, אם מתכננים עסק גדול יתכן ורואה החשבון ימליץ על הקמת חברה בע"מ.


אם מתכננים למכור מוצרים בחו"ל ומעוניינים לשתף פעולה עם חברות בינלאומיות או לעבור מול חברות גדולות, בהחלט רצוי להקים את העסק כחברה בע"מ, אך כדי להוזיל עלויות מומלץ לרוב להתחיל כעוסק מורשה.

 

אתר ידידותי וממשק נוח לתפעול

כדי להצליח עם עסק וירטואלי יש להשקיע זמן, מחשבה ומשאבים בהקמת ובעיצוב האתר. יש לדאוג לחוויית משתמש ברמה גבוהה וייחודית על מנת לשפר את יחס ההמרה ולהבטיח כי הגולשים יחזרו לבקר באתר. חשוב לזכור כי העסק עומד להתחרות בעסקים רבים אחרים לכן יש ללמוד את המתחרים ובהתאם לכך לעצב את האתר ולספק חוויית קניות ייחודית ומלהיבה.

 

מערך שירותי משלוחים אמין ויעיל

ישנם עסקים וירטואליים רבים בארץ ובעולם, כדי להתמודד עם התחרות הגבוהה חשוב לבחור היטב את מערך שירותי המשלוחים - בעיקר אם מתכננים למכור מוצרים ללקוחות בחו"ל. יש מגוון פתרונות כמו שירותי חבילות בדואר ישראל, הנחשבים לזולים וליעילים. עם זאת מומלץ לברר אודות חברות שילוח נוספות המספקות פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח - יש חברות המציעות שירות הכולל איסוף חבילות מבית העסק ומסירה ביד לקונה, השירות כולל אפשרות מעקב אחר החבילה.

 

שירותי סליקה מקוונים

אפשר להקים עסק וירטואלי בתוך פלטפורמות מובילות כמו אמזון ואי ביי, אך כאשר מתכננים בניית חנות וירטואלית ברשת, יש לבחור בקפידה את שירותי הסליקה ולדאוג לאבטחה גבוהה, על מנת להקנות ביטחון ללקוחות הרוכשים באתר. בפלטפורמות ייעודיות שירותי הסליקה מובנים במערכת עם חיבור לפייפל, אך כאשר בונים חנות וירטואלית עצמאית, יש לפנות לחברת שירות סליקה לאתרים מקוונים, במקביל יש לפתוח חשבון בפייפל.

 

תקנון ושירות לקוחות

בניית חנות וירטואלית מחייבת כתיבת תקנון ומתן מענה יעיל ומהיר לשירות לקוחות. כמו כן, חשוב לשווק את האתר ברשתות החברתיות ובמקומות נוספים כדי לזכות בחשיפה רחבה.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך