אהבתם?
שתפו!

הגדלת מכירות באינטרנט בעזרת סרטון תדמית שיווקי

טיפים ומידע חשוב ליצירת סרטון שיווקי שישרת את כל מטרות העסק שלכם

moreweb
07/01/2018

סרטי תדמית לבית העסק הפכו בשנים האחרונות לאחד מהאמצעים הדיגיטליים היעילים ביותר למטרות פרסום ושיווק העסק. סרטים אלו יכולים לסייע לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שביניכם לכל מטרת שיווק דיגיטלי כזו או אחרת וזאת באמצעות העלאת סרטוני תדמית לרשת האינטרנט וחשיפתם לקהלי יעד רלוונטיים אותם ניתן להגדיר מראש בפלטפורמות פרסום ושיווק שונות במרחבי הרשת.

 

סרטון תדמית באורך משתנה


סרטון שיווקי הינו סרטון באורך משתנה של החל מ-30 שניות ועד 2-3 דקות במהלכן הצופה נחשף לכל שירותי ומוצרי העסק ויתרונותיהם. על מנת לייצר סרטי תדמית בעלי ערך מוסף היכולים לסייע לכם רבות לצרכי מיתוג בית העסק ו/או לצרכי מיקוד שיווקי בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם, אנו ממליצים לכם לפעול בהתאם לכל אחת מההמלצות הבאות:

 

מטרות הפקת הסרטון


הגדירו את מטרות הפקת סרטון תדמית מקצועי ואת קהלי היעד הרלוונטיים לכם למטרות צפייה בסרטון- בשלב זה אנו ממליצים לכם להסתייע בשירות מקצועי המוצע לכם על ידי יועצי שיווק ופרסום ברשת האינטרנט. שירות מקצועי זה ימקד אתכם בכל הנוגע לתכנון תכני הסרטון ואופן הצגתו בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם ובכך תוכלו ליהנות מהגדלת המרות ביחס שבין צופי הסרטון לבין מספר הצופים המקיימים פעולה מקדמת מכירה עם סיום הצפייה בסרטון או במהלך הצפייה בו.

 

התאמה רספונסיבית

 

התאמה רספונסיבית של הסרטון לכל אמצעי הגלישה האפשריים- כמחצית מתנועת הגלישה ברשת האינטרנט מתקיימת באמצעות מכשירי הטלפון החכמים ולכן קיים צורך בהתאמת אופן הצגת הסרטון בכל סוגי המסכים ובכל אמצעי גלישה אפשרי, לרבות, מחשבים נייחים וניידים, מחשבי לוח (טאבלטים) וכמובן טלפונים חכמים.

 

קידום הסרטון במרחבי הרשת


קידום הסרטון במרחבי הרשת- שיווק מוצר או שירות באמצעות סרטוני תדמית ברשת האינטרנט מחייב אתכם לפעול לקידום הסרטון באמצעות פלטפורמות שיווק כגון: עמוד עסקי בפייסבוק, אתר אינטרנט מקודם במנועי החיפוש (קידום אורגני או ממומן), הפצת דוא"ל בו מוטמע לינק לצפייה בסרטון, העלאת הסרטון לרשת היו-טיוב ופעולות קידום נוספות שמטרתן להגדיל את מספר הגולשים העתידים להיחשף לסרטון. כיום, בכל אחת מפלטפורמות הפרסום והשיווק העומדות לרשותכם במרחבי הרשת, תוכלו לייצר פילוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים לכם למטרות צפייה בסרטון ובכך תוכלו להגדיל את סיכוי ההמרה ביחס שבין מספר הצופים לבין אילו אשר יבצעו פעולה מקדמת מכירה תוך כדי ו/או לאחר הצפייה בסרטון.

 

המוצר הוא כוכב הסרטון


המוצר/שירות הוא תמיד כוכב הסרטון - במידה וסרטוני התדמית שלכם נועדו לצרכי שיווק מוצרים ו/או שירותים שונים אותם אתם משווקים, אנו ממליצים לכם לחשוב באופן היצירתי ביותר כיצד להפוך את המוצר/שירות שלכם לכוכב של סרטון מוצר אותו אתם מייצרים.


להיוועץ עם מומחים בהפקת סרטוני תדמית


בנוסף לכל ההמלצות המופיעות לעיל, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם אנשי מקצוע המתמחים בהליכי הפקת סרטוני תדמית, החל משלב גיבוש הקונספט ועד לדרכי הביצוע בפועל, לרבות, דרכי הקידום וחשיפת הסרטון ברשת האינטרנט.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך