אהבתם?
שתפו!

14 סטטיסטיקות של קניות ברשת שיגרמו לכם לפתוח אתר מסחר אלקטרוני

פתיחת אתר מסחר אלקטרוני הפכה להיות מתהליך מורכב למרכיב באתר שכל חברה צריכה. הקונים מרגישים הרבה יותר בנוח לקנות אונליין והשוק רק מתרחב. 14 סטטיסטיקות שיגרמו לכם להאמין בחנויות מקוונות.

moreweb
16/09/2013

מסע הקניות שלנו הופך ונהיה קצר ופשוט יותר ויותר. בין אם זו קניית אפליקציית מובייל בלחיצת כפתור דרך החנות של אפל או של גוגל או שיטוט באתרי מסחר אלקטרוני וקנייה דרך עגלת הקניות הממוחשבת בעזרת חשבון PayPal מאובטח. אם פעם היו חסמים פסיכולוגיים או תהליך קניות מורכב שהיו גורמים לרוכשים להירתע, עכשיו מדובר בתהליך פשוט ונעים, לעיתים אפילו יותר מאשר ההליכה הפיזית לחנות. 


הזמן שאנחנו מבלים אונליין רק הולך ומתרחב. אם זה במובייל או בדסקטופ, אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים הרבה יותר זמן באתרי קניות מאשר בחנויות הפיזיות, בודקים ומשווים מחירים אונליין ולעיתים קרובות, קונים את המוצר שאנחנו רוצים ישירות מאתר האינטרנט של הספק. בעוד המגמה הזו רק הולכת וגדלה, לעיתים נראה כי בארץ עוד אין מספיק ומודעות אליה. דבר שהולך ומשתנה.


במטרה להכניס אתכם מעט יותר לתוך התמונה השלמה של עולם המסחר המקוון אספתי עבורכם 14 סטטיסטיקות על מסחר אונליין בעולם והצצה קטנה לכיוון אליו המגמה הזו מתפתחת. 


14 עובדות שכדאי לדעת על מסחר אונליין:

 

מצב המסחר המקוון בעולם:

1. בשנת 2012 סך הקניות המקוונות בעולם עבר לראשונה את רף טריליון (!) הדולר

2. באירופה, החלק היחסי של חנויות מסחר מקוונות מהווה 5% מסך העסקים הקמעונאים.

3. המדינה המובילה בעולם במסחר אונליין היא ארצות הברית עם מחזור של מעל ל350 מיליארד דולר בשנה. 

4. המסחר האלקטרוני בארה"ב צפוי לגדול ב-13% במהלך 2013. 

5. המדינה בה קצב הגדילה של מסחר אלקטרוני הוא הגבוה ביותר היא הודו. לעומתה, צרפת היא האיטית ביותר.

6. מתוך 820 מיליון האנשים שגרים באירופה, 250 מיליון מתוכם קונים אונליין.

7. אנגליה היא המדינה המובילה באירופה במסחר אלקטרוני

 

 

המדינות המובילות: ארה"ב, סין, אנגליה, יפן וגרמניה

 

תכירו את הקונים

8. 43% מהבריטים הרוכשים אונליין הודו שעשו קניות מקוונות אחרי ששתו.

9. הצרכן האונליין הממוצע הוא למעשה נשים בנות 42

10. 26% מהפעמים בהם אתר מבקש הרשמה מוקדמת לפני רכישה, הגולשים יעזבו ללא קנייה.

11. ברבעון השלישי של 2012, יותר 4,423$ עברו דרך PayPal. בשניה

12. צרכנים אשר קונים אונליין, יבזבזו השנה בין 1,200$ ל- 1,300$ בקניות ברשת.

 

 

מקשיבים למדיה החברתית

13. 46% מהרוכשים אונליין נעזרים רבות ברשתות החברתיות בעת החלטה על ביצוע הרכישה

14. קניות מקוונות אשר נובעות מאינטראקציה במידה החברתית צפויות לעלות ב-93% לשנה בארבע שנים הקרובות. 

 

43% מהבריטים שותים וקונים


המדיה החברתית ותהליך הקנייה


בעוד ישנן עשרות אם לא מאות דרכים למקסם את האתר המסחרי שלכם ולעשות אופטימיזציה לתהליך הרכישה שהלקוחות שלכם עוברים, ישנו טרנד חשוב נוסף שמתפתח שחשוב לשים אליו לב בתהליך השיווק שלכם - הסתמכות הלקוחות על מדיה חברתית הולך וגדל ויהווה נקודה מכרעת בתהליך קבלת ההחלטות.


אנשים פונים לחברים שלהם בפייסבוק או בטוויטר כדי לקבל המלצות על רכישות חכמות. לעיתים, אפילו רמות המעורבות והנוכחות של המותגים במדיה החברתית יכולה להשפיע על האם הקונה יקנה מכם או מחברה מתחרה. הטרנד הזה רק ילך ויתחזק בשנים הקרובות .


עכשיו שתתחילו לתכנן את 2014, מה האתגר הגדול ביותר שלכם במכירות אונליין?     


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך