אהבתם?
שתפו!

חשיבות השיווק ברשת החברתית פייסבוק

דבר אחד נותר בתמימות דעים, והוא העובדה כי בעת שעסק רוצה למנף עצמו ולהרחיב את פעילותו, עליו לפנות אל פלטפורמות פרסום.

moreweb
13/07/2016

לצד הקונצנזוס שבדבר חשיבות הפרסום, נותרה שאלה פתוחה והיא: איך לפרסם. אחד הדברים החשובים ביותר בעת שמחליטים לפרסם, הוא להבין את כללי המשחק ולשחק לפיהם.

 

כיום, התנועה הגדולה ביותר מתרחשת בפלטפורמות המקוונות וברשתות החברתיות. הרשת החברתית פייסבוק, הפכה להיות פלטפורמה פרסומית יוצאת מן הכלל שהצליחה למנף עסקים רבים ולהוציא גם את בעלי העסקים, וגם את הלקוחות החדשים שנחשפו לשירותים שלהם, נשכרים. כעת, ניתן לומר בוודאות, כי ללא שיווק בפייסבוק, העסק עלול לא להתפתח. מה הופך את פייסבוק לזרוע פרסומית כה מצליחה?


אתם אלו שמחליטים בפני מי לפרסם


הדבר הבסיסי ביותר כאשר פונים אל פרסום, הוא להבין מי קהל היעד. בעת שמפרסמים בעיתונים, בתשדירי הרדיו ואפילו בטלויזיה, הרי שהפרסומת שלכם נחשפת לכלל הקהלים, מבלי שנוצר סינון ראשוני ומיקוד של קהל היעד שלכם. המשמעות היא שהפרסומת שלכם נבלעת באוזניהם של אנשים שאינם מעוניינים לצרוך את השירותים שלכם, וכך יוצא שבזבזתם כסף רב בפרסומת לא יעילה.

 

כאשר מפרסמים בפייסבוק, הכוח בידיים שלכם. מנוע הפרסום המתקדם בפייסבוק, מאפשר לכם להחליט בפני מי תוצג הפרסומת שלכם. תוכלו לפלח את הקהל שלכם על בסיס פרמטרים כדוגמת גיל, מין, איזור מגורים, סטטוס זוגי, תחביבים ומקום עבודה. כך תוכלו למקד את הפרסום שלכם יותר ויותר ולהגיע אל הליבה של קהל היעד שלכם.

 

תקציב הפרסום בידיים שלכם


בעת שאתם פונים לזרוע חיצונית שאינה פייסבוק, אלא למשרדי פרסום או פרסומאים עצמאיים, הרי שניתנת לכם הצעת מחיר שלעתים קשה מאד לאמוד אותה. כל שנותר לכם הוא לקבל את המחיר שנדרש מכם, ולקוות לתוצאות. כאשר מדובר על שיווק בפייסבוק, מדובר על עולם חדש בו אתם אלו שמחליטים מה תקציב הפרסום שלכם ולא אף אחד אחר.

מודעות הפרסום בפייסבוק מאפשרות לכם לקבוע את תקציב הקמפיין הפרסומי שלכם, וכך לשלוט בגודל התקציב הכולל שלכם. אם לא די בכך, תוכלו להחליט גם באילו ימים תרוץ הפרסומת שלכם, באילו שעות ולאורך כמה זמן. מדובר על מגמה חדשה ששינתה את פני השטח, והפכה אתכם לאלו השולטים בפרסומת שלכם ובתקציב שלה.

 

פונים אל המאסטרים בתחום


השליטה בידיים שלכם, אך את המלאכה חשוב להפקיד אצל המומחים. כיום ישנם אנשי פרסום העוסקים אך ורק בפרסום בפייסבוק. מדובר על יכולת ומקצועיות שנרכשו לאורך השנים, והתוצאות מדברות בעד עצמן. המומחים בשיווק בפייסבוק יודעים לפלח במדויק את הקהל, את שעות הפרסום המוצלחות ביותר ולנתח את אחוזי החשיפה של הקמפיין הפרסומי שלכם. הפרסומת שלכם היא הפנים של העסק שלכם, ועל כן חשוב להציג את העסק שלכם באור המחמיא ביותר. על כן, תנו למומחים האמיתיים ליצור עבורכם את השיווק בפייסבוק.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך