אהבתם?
שתפו!

פיתוח אפליקציות מותאמות לאייפון ולאנדרואיד

יותר ויותר אנשים משתמשים במספר רב של אפליקציות בטלפון הסלולרי שלהם. במדריך הבא נסביר על השלבים בתהליך הפיתוח של אפליקציות.

moreweb
13/02/2017

 

זה לא סוד שאפליקציות הן הדבר הבא בתחום הפרסום והמובייל, הרי אנו אנשי סמארטפונים ומשתמשים יום יום בנייד לצרכים שונים וממזמן לא רק לשליחת הודעות או קבלת שיחות. לכל אדם בממוצע יש בסביבות 20-30 אפליקציות המותקנות על הנייד בהן הוא משתמש לעיתים קרובות וחלקן אף משמשות אותו ביום יום, לכן על כל חברה המעוניינת לפתח אפליקציות לעבור שלב שלב עד לקבלת התוצאה הרצויה, והיא - כמה שיותר אנשים יורידו את האפליקציה ויבצעו בה שימוש.

 

השלבים של פיתוח אפליקציות

בחירת חברה המציעה פיתוח אפליקציות למובייל היא לא עניין של מה בכך ודורשת יד מקצועית שתנהל את התהליך מא' ועד ת', הרי מדובר בשלבים מסוימים שאותם יש לעבור מבלי לדלג על שום שלב בדרך כדי להגיע לתוצאה טובה, שהיא אפליקציה מעוצבת בקפידה, בעלת חווית משתמש טובה, מתוכננת היטב מבחינת רווחים עסקים וכו'. אז בואו נראה את השלבים:

 

הכרת המיזם ואופי האפליקציה

בשלב הראשוני של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד על החברה להכיר היטב את אופי האפליקציה ואת בעלי המיזם כדי לחוש את המיזם ולהכיר אותו מקרוב. שלב זה הוא חשוב, כיוון שזה הזמן והמקום להתרשם מהחברה והזמן של הצוות להעניק לכם טיפים ומידע ששווה זהב.

 

אפיון האפליקציה

שלב זה הוא החשוב ביותר בכל התהליך והוא נעשה לאחר הכרת המיזם ואופי פעילותו. האפיון למעשה הוא סוג של תכנית, ממש בדומה לתכנון אדריכלי של מבנה, כך שלאחר אפיון מדויק והתאמת האלמנטים לאפליקציה מעבירים את האפיון לאיש פיתוח שתפקידו לתרגם את האפיון לאפליקציה. רק לסבר את האוזן, בתהליך האפיון מבצעים כמה תהליכים חשובים הכוללים את המראה הוויזואלי של האפליקציה, כולל דפים, כפתורים, שדות, קטגוריות, טפסים ופיצ'רים שונים שישרתו את משתמשי האפליקציה.

 

עיצוב וחווית משתמש

השלב הבא הוא עיצוב האפליקציה בצורה נכונה על ידי צבעים וצורות גראפיות שיעשירו את האפליקציה ויקנו לה מראה עיצובי חדשני. בשלב זה, מבצעים חווית משתמש המוכרת בשל UI/UX. עיצוב חווית משתמש נעשית על ידי בעל מקצוע המומחה בתחום זה, שהרי אם האפליקציה תהיה מסובכת לגולש היא לא תהיה יעילה.

 

פיתוח

בשלב הסופי מפתחים את האפליקציה על יד מפתחים ומתכנתים המפתחים את מערכת ההפעלה והמנועים הנדרשים לאפליקציה ומוודאים כי האפליקציה מותאמת לאנדרואיד ולאייפון מותאמת גל לטאבלטים ומסכי טלוויזיה. השלב הסופי הוא בדיקת איכותי שהיא QA המאפשרת לוודא כי אין באגים באפליקציה או טעויות שונות בעיצוב ובתוכן.

 

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך