אהבתם?
שתפו!

יש לך עסק של מכירות באינטרנט? למדו כיצד לנהל אותו

ניהול פיננסי נכון באמצעות תוכנה לתזרים מזומנים

moreweb
22/03/2017

ניהול מזומנים - moreweb 

 

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם פעמים רבות במצב שרואה החשבון שלהם מבשר להם שהעסק מרוויח ומאידך יש יתרת חוב בבנק והיא אפילו גדלה. ובמקום שייהנו מהרווחים, הם מרגישים כל הזמן את המעצור התזרימי ובמקביל את הלחץ של הבנק "להוריד את המינוס". הם לא מצליחים לתרגם את הרווח למוחשי שמופיע בסופו של דבר ביתרת הבנק.

ניהול פיננסי נכון


כל עסק קיים פועל בגזרה השיווקית על מנת לפרסם ולשווק את העסק על הצד הטוב ביותר. כל עסק קיים רוצה שתהליך המיתוג והפרסום יתבצע על הצד הטוב ביותר. בכל תהליך שיווק דרוש תקציב שיווק שעל פיו מתכננים את פעולות הפרסום והשיווק בהתאם לתקציב שהוגדר. אז איך יוצרים התאמה נכונה בין תזרים המזומנים של העסק לבין התקציב השיווקי מבלי לחרוג מהמגבלות? כיום, קיימים מגוון רחב של תוכנות לניהול פיננסי נכון של עסקים. באמצעות תוכנה זו ניתן לחלק ולפרוס את תקציב השיווק והפרסום של העסק ובכך לנצל את התקציב באופן הטוב ביותר.

מהי תוכנה תזרים מזומנים?

 

תוכנה תזרים מזומנים היא תוכנה לניהול עסקים שיש לה מספר פונקציות ובעיקר מנהלת את תזרים המזומנים. יש לה מסך עבודה מקורי ומיוחד שמאפשר לנהל את התזרים, הוא מאפשר לעשות את כל הפעולות ההכרחיות במסך מרכזי אחד למשל: ניהול פעילות מחזורית, הוספה של כל פעולה בודדת, ניהול כל תקציב ויעד, חיבור ישיר לבנק ולמערכות הנהלת החשבונות. כל שינוי או הוספה לתזרים משפיע ישירות על התצוגה במסך. תוכנת תזרים מזומנים מסוגלת לייצא דוח תזרים מזומנים יומי, שבועי, חודשי ושנתי ובכך להציג לבעל העסק את המידע הפיננסי העדכני ביותר באמצעות תוכנה זו.

יתרונות נוספים של התוכנה

  • התאמת בנק אוטומטית - ניתן למשוך נתונים מכל בנק אחר בארץ. התוכנה יודעת להתחבר לאתרים הללו. המערכת תוכל להוריד את כל התנועות שחלו בחשבון ותוכל להשוות ביניהם.
  • ייבוא ממערכות הנהלת חשבונות - התוכנה מסוגלת להתחבר לכל מערכת הנהלת חשבונות בארץ ולייבא נתונים רלוונטיים.
  • ניהול מספר חשבונות במקביל - התוכנה מאפשרת מבט כולל על כל חשבון שקיים בחברה ועל יתרה של כל אותן חשבונות. בנוסף, המערכת הזו מאפשרת הוצאת דוחות שמסכמים תזרים חודשי או שבועי או יומי.
  • ניהול מטבע חוץ - עוד התוכנה והמערכת הזו מאפשרת לנהל את חשבונות המטח של כל עסק. היא יכולה להוריד את התנועות של המטח מאתרים של הבנקים לפי המטבע שלו.
  • מערכת חתכים מתקדמת - המערכת יודעת לבצע סינונים ופעולות מתקדמות מאוד ולבצע חתכים של תנועות ותזרים לפי הזמנות עבודה או לקוחות שזקוקים לתקבולים שוטפים וכו'.
  • תזרים חודשי ותקופתי - המערכת מאפשרת לייצר תכנון תזרים שנתי כל חודש בחודשו. המערכת יודעת לתכנן את התקציב התזרימי מיד חודש של העסק, יודעת לקבוע תקציב נכון להוצאה של שיקים ולעקוב אחר תאריכים שמיועדים לגבייה.

כל הקשה על סכום יחשוף את כל התנועות שהוא מורכב ממנו והוא יכול לבצע עריכה של כל הפעולות. ניתן גם להפיק במערכת תזרים מדי חודש, שבוע או מדי יום.

לסיכום

מטרה ברורה של כל עסק היא להגדיל את כמות המכירות ולפרסם באופן הטוב והאפקטיבי ביותר. באמצעות תכנון נכון של תקציב השיווק ניתן למתג ולשווק את העסק בצורה אופטימלית ולהגיע ליעדים ולמטרות שהוצבו. באמצעות תוכנה לניהול תזרים מזומנים מקלה על בעל העסק בניהול הפיננסי השוטף, תוכנה כזו היא חובה בכל עסק קיים בין אם הוא עסק גדול, בינוני או קטן.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך