ניוזלטר הוא אפיק השיווק היעיל והרווחי ביותר. יותר מהרשתות החברתיות ויותר משלטי חוצות. מהם האלמנטים של אימייל מכירתי מוצלח? איך לגרום ללקוחות שלכם לאהוב את השיווק שלכם? 6 דברים שאפשר להתחיל ליישם כבר בניוזלטר הבא שלכם
פוקוס מושלם הוא המתכון האידיאלי להנעת לקוחות בתוך האתר שלכם. אבל מה זה אומר פוקוס מושלם ואיך מגיעים אליו? ההסבר בהמשך
A/B Testing הוא תהליך אשר נועד לעזור למשווקים ליצור תכני שיווק יעילים יותר על ידי השוואה בין גרסאות. עבודת A/B Testing נכונה תשפר לכם את אחוזי ההמרה לפעמים, אפילו במאות אחוזים.
הרעיון מאחורי Inbound Marketing הוא למשוך את הלקוחות הנכונים על ידי יצירת תכנים רלוונטיים ופיתוח מערכת יחסים שמבוססת על אמון ונתינת ערך. אבל איך מושכים את הקהל פנימה?
פסיכולוגית, תהליך הרכישה הוא תהליך מורכב מאוד. מדובר במאזן בין רגשות, צרכים ופשטות של תהליך הקנייה. מהם חמשת האלמנטים שאתם חייבים לבחון בנוגע לתהליך הרכישה באתר שלכם?
בניית אתר חדש והשקתו יכולים להיות סיפור הצלחה יפיפה או קטסטרופה גדולה. איך יודעים באיזה צד אתם? קודם כל צריך להבין מה הסיבות האמיתיות מאחורי עיצוב אתר מחדש ואיך מודדים אותן.