סינדיקציה של תוכן בין אתרים אינה בהכרח אומרת כי התוכן באתרכם יהיה מועתק, או שתצטרכו לעשות קאנוניקל. בואו לקרוא מה הם הפתרונות.
שיפור הקריאה לפעולה באתר המסחר האלקטרוני שלכם יכול להיות המפתח לעליה באחוזי המכירות שלכם או גידול רשימת התפוצה שלכם. מבלי הרבה עבודה או השקעה כלכלית בשיפור האתר תוכלו לגרום לו לעבוד הרבה יותר טוב עבורכם - כל מה שצריך זה לשנות משפט
המשמעות של מילים היא הרבה יותר גדולה מפירוש המילה עצמה. שימוש נכון במילים יכול להניע את הגולשים שלכם לפעולה, להמליץ לחברים או פשוט להתאהב במוצר שלכם. איך תוכלו לשפר את הקופירייטינג שלכם ולמכור הרבה יותר ב-3 טיפים פשוטים לביצוע
ביקורות והמלצות מקונים אמיתיים בונות אמון מול הלקוחות החדשים שרק עכשיו מגלים את אתר המסחר האלקטרוני שלכם. איך אפשר לעודד יותר לקוחות לכתוב המלצה או ביקורת על השירות שלכם? הפרטים בפנים.
להביא גולשים חדשים לאתר שלכם לרוב דורש זמן וכסף, הוספה של ארבעת האלמנטים הללו יהפכו את הגולשים שלכם למשווקי התוכן שלכם
בשנים האחרונות עמודי פייסבוק היו הבשורה השיווקית הגדולה כשהיא לפעמים מעפילה על החשיבות של בניית אתר. עם ההודעה החדשה של פייסבוק על ירידה בחשיפה האורגנית, הגיע הזמן לחשוב מחדש על השיווק שלכם