סינדיקציה של תוכן בין אתרים אינה בהכרח אומרת כי התוכן באתרכם יהיה מועתק, או שתצטרכו לעשות קאנוניקל. בואו לקרוא מה הם הפתרונות.
moreweb
14/07/2014
סינדיקציה של תוכן בין אתרים
שיפור הקריאה לפעולה באתר המסחר האלקטרוני שלכם יכול להיות המפתח לעליה באחוזי המכירות שלכם או גידול רשימת התפוצה שלכם. מבלי הרבה עבודה או השקעה כלכלית בשיפור האתר תוכלו לגרום לו לעבוד הרבה יותר טוב עבורכם - כל מה שצריך זה לשנות משפט
רועי פוברצ'יק
03/06/2014
3 דרכים לשפר את כפתורי הקריאה לפעולה באתר שלכם
המשמעות של מילים היא הרבה יותר גדולה מפירוש המילה עצמה. שימוש נכון במילים יכול להניע את הגולשים שלכם לפעולה, להמליץ לחברים או פשוט להתאהב במוצר שלכם. איך תוכלו לשפר את הקופירייטינג שלכם ולמכור הרבה יותר ב-3 טיפים פשוטים לביצוע
רועי פוברצ'יק
22/04/2014
חשבתם שלתוכן באתר אין משמעות? טעיתם. שלוש דרכים לשפר את הקופירייטינג באתר שלכם
ביקורות והמלצות מקונים אמיתיים בונות אמון מול הלקוחות החדשים שרק עכשיו מגלים את אתר המסחר האלקטרוני שלכם. איך אפשר לעודד יותר לקוחות לכתוב המלצה או ביקורת על השירות שלכם? הפרטים בפנים.
רועי פוברצ'יק
11/02/2014
ביקורות גולשים יגדילו לכם את המכירות באתר. כך תגרמו ללקוחות שלכם לתת ביקורת (חיובית) באתר
להביא גולשים חדשים לאתר שלכם לרוב דורש זמן וכסף, הוספה של ארבעת האלמנטים הללו יהפכו את הגולשים שלכם למשווקי התוכן שלכם
רועי פוברצ'יק
05/02/2014
4 דרכים להפוך את האתר שלכם לויראלי יותר
בשנים האחרונות עמודי פייסבוק היו הבשורה השיווקית הגדולה כשהיא לפעמים מעפילה על החשיבות של בניית אתר. עם ההודעה החדשה של פייסבוק על ירידה בחשיפה האורגנית, הגיע הזמן לחשוב מחדש על השיווק שלכם
רועי פוברצ'יק
26/05/2013
אל תשימו את כל הביצים בסל אחד: פייסבוק חשוב הרבה פחות מהאתר שלכם
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13