בעולם של היום, לכל עסק ולכל שירות, אתר אינטרנט הוא בגדר חובה. במאמר זה נדון ביתרונות בהחזקה של אתר אינטרנט לעסק.
עם התקדמות הטכנולוגיה והתחדשות מתמדת של טרנדים באינטרנט אנחנו זוכים ליהנות משילוב שבין האפיקים השונים של הפרסום באינטרנט לטובת הלקוחות.
אם למישהו עדיין נדמה שאנו לא ניצבים בפני בעיה רצינית, 65% מהמפרסמים רואים בחוסמי הפרסומות איום על המודל העסקי של תעשיית הפרסום
בעידן בו יותר ויותר אנשים מבלים את זמנם בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, כך גם נעשה מאתגר יותר עבור בעלי אתרים להשאיר את הגולשים אצלם.
דבר אחד נותר בתמימות דעים, והוא העובדה כי בעת שעסק רוצה למנף עצמו ולהרחיב את פעילותו, עליו לפנות אל פלטפורמות פרסום.
מרבית האנשים באינטרנט משתמשים בו לצורך קבלת מידע, העברה ושיתוף מידע, יצירת קשרים ורכישת מוצרים. לעומת זאת, מרבית העסקים שמפרסמים ומשווקים באינטרנט, משתמשים בו ליצירת לידים, כלומר מטרתם היא למשוך אנשים לקנות אצלם מוצרים או שירותים.