רשימת תפוצה איכותית ומדויקת שווה לחברה הרבה מאד כסף: היא מסייעת בהגדלת מכירות, מעודדת קניה חוזרת ושומרת על מערכת היחסים בין החברה ללקוח. אז איך תבנו אחת כזו?
גוגל החליטה להפסיק לשתף בעלי אתרים בביטוים דרכם מגיעים אלינו הגולשים. הם אומרים שזה עניין של פרטיות, אנחנו סקפטיים. בינתיים, יש לנו שיטה חדשה לבדוק מה הגולשים מחפשים כשהם מגיעים אלינו.
כשארגון או מותג מחליט לבנות אתר חדש כולם מתחילים לדבר על עיצוב וטכנולוגיה והרבה פעמים התוכן נותר בודד. רק שכולם שוכחים דבר אחד: הגולשים אולי באים בגלל העיצוב, אבל נשארים בגלל התוכן.
פתיחת אתר מסחר אלקטרוני הפכה להיות מתהליך מורכב למרכיב באתר שכל חברה צריכה. הקונים מרגישים הרבה יותר בנוח לקנות אונליין והשוק רק מתרחב. 14 סטטיסטיקות שיגרמו לכם להאמין בחנויות מקוונות.
שירות לקוחות טוב הוא אלמנט מפתח בבניית עסק שאנשים אוהבים וממליצים עליו. אנחנו חוזרים למקומות שאנחנו מרגישים שמתייחסים אלינו טוב ומההרים להזהיר חברים מבעלי עסקים לא נחמדים. 6 דרכים לשמח את הלקוחות שלכם בעזרת שירות לקוחות מצוין.
"מה קונים לחג?", אין ישראלי שלא נאבק בשאלה הזאת בתחילת כל תקופת חגים. עוד פעם חולצה? עוד פעם משהו חמוד לבית? לא הפעם! יש לנו חמש מתנות מקוריות שיעלו חיוך על הפנים של כל אחד.